Com tothom sap, la Coca-Cola, producte icona de l'imperialisme nordamericà, inverteix molts diners en publicitat, i mostra exemples de felicitat, superació, èxit, etc. Realment l'empresa productora d'una de les begudes més consumida arreu del món és conseqüent amb aquests valors a l'hora d'actuar?
Per fer aquest exercici de contrapublicitat he triat un dels anuncis de Coca-cola que penso que més felicitat i diversió transmet a l'espectador (Happy kingdom), i que, com ja sabem totes, és un missatge totalment contradictori amb la realitat. La vida, i el sistema capitalista que aquesta empresa recolza no són pas xauxa.
Per tant, i per realitzar la pràctica, he escollit diverses imatges d'exèrcits, de guerres, entre elles la de l'Irak, anuncis sexistes de la mateixa empresa, etc. i així intentar transmetre la cara verdadera del país que representa, del sistema que financia i dels models que perpetua.
Dir a més a més, que també he intentat destacar en l'exercici, no solament el vessant bèl·lic sinó també la imatge que mostra en aquest, i en altres anuncis, de la dona com a objecte sexual.
Per tant, i per realitzar la pràctica, he escollit diverses imatges d'exèrcits, de guerres, entre elles la de l'Irak, anuncis sexistes de la mateixa empresa, etc. i així intentar transmetre la cara verdadera del país que representa, del sistema que financia i dels models que perpetua.
Dir a més a més, que també he intentat destacar en l'exercici, no solament el vessant bèl·lic sinó també la imatge que mostra en aquest, i en altres anuncis, de la dona com a objecte sexual.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada