dimecres, de desembre 30, 2009

Valoració final

Primer de tot, cal dir que no m'entusiasmen gaire les noves tencnolgies i per tant, no he estat mai del tot partidària a utilitzar-les. Com a conseqüència d'aquesta actitud, vaig començar l'assignatura amb una mica de recel, però l'acabo dient que la meva opinió, en part, ha canviat. He après molt, i a més a més, m'ha agradat la dinàmica de l'assignatura, tant les activitats que hem anat fent, com la manera en què les hem dutes a terme.
Considero molt positiu haver descobert, tant noves eines informàtiques com alguns del usos que se'ls poden donar aplicades a diferents contextos socials i culturals i d'intervenció educativa. Les classes, les activitats, les pràctiques, etc. m'han permès conèixer (i fins i tot he arribat a fer servir amb èxit!), diferents instruments com les wikis, el movie maker, els blogs, etc. que es poden utilitzar en els contextos ja esmentats.
L'assignatura m'ha aportat molt en diferents aspectes: imaginació, creació, coneixements tant teòrics com pràctics, sentit crític, eines per treballar com a educadora social, etc. Tots ells penso que m'han fet créixer com a persona, immersa en una societat totalment tecnològica i també com a estudiant d'educació social.
Veig que ara sóc una persona una mica més integrada en aquesta nova societat, i sóc conscient que les tecnologies de la informació i de la comunicació són instruments molt valuosos i útils sempre que se sàpiguen utilitzar. Fent-ho bé poden arribar a ser d'una gran ajuda a l'hora d'educar des de qualsevol àmbit i en qualsevol circumstància.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada