dimecres, d’octubre 28, 2009

Tecnoautobiografia

Amb la creació d'aquest video sobre la meva vida en relació a les tecnologies me n'adono dels anys que fa que visc envoltada d'elles sense haver-me parat a pensar-ho mai. A mesura que he anat recopilant fotografies he vist que des que vaig néixer fins a dia d'avui he crescut utilitzant-ne, veient-ne, gaudint-ne, etc. He intentat posar una miqueta de cadascuna de les "tècniques" i persones que m'han fet créixer i que m'han acompanyat al llarg de la vida: la família, les amigues, els viatges, l'escola i altres coses que m'han fet ser com avui sóc.

En aquesta tecnoautobiografia he pogut reflexar la tecnologia organitzativa a través, per exemple, de les imatges familiars, principalment aquelles en les quals se'm veu amb els avis que els he pogut conèixer tots quatre. Un altre exemple, n'és la imatge de la classe en una excursió al Zoo de Barcelona. De la tecnologia simbòlica he selecionat unes imatges, entre altres, en les quals bufo les espelmes del pastís d'aniversari. D'aquest mateix tipus n'hi ha moltes altres com pancartes, senyals de trànsit, edificis religiosos i símbols patriòtics com pot ser-ho la Torre Eiffel de París. La biotecnologia s'aprecia poc perquè, la veritat, no he trobat gaires fotos meves on n'hi sortis, en un parell hi surto amb "matamosquits" i en una altra rentant-me les dents. I de tecnologia artefectual n'he trobat, evidentment, a quasi totes les imatges que van des del biberó, les joguines d'infantesa, els mitjans de transport fins a les ulleres de busseig que clouen la selecció feta. Ulleres per mirar a fons el món de la tecnologia.


1 comentari:

  1. jaja quina gràcia lu den Pep! De què el coneixes? :O Per cert, quans viatges fets!

    ResponElimina